вторник, 16 апреля 2013 г.

НАРОДНА МУДРІСТЬ ПРО ЗНАЧЕННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ: ПРИСЛІВ’Я, ПРИКАЗКИ, ЗАГАДКИ ПРО ЗДОРОВ’Я

ПРИСЛІВ'Я, ПРИКАЗКИ
Найбільше багатство – здоров’я. 
Здоров’я дорожче від багатства. 
Здоров’я дорожче від золота. 
Здоров’я – найдорожчий скарб. 
Здоров’я не купиш за гроші. 
Здоров’я не купиш, хвороби не продаси. 
Здоровий не знає, який він багатий. 
Здоров’я всьому голова. 
Немає друга вірнішого за здоров’я. 
Здоровому лікаря не потрібно. 
Турбота про здоров’я – кращі ліки. 
Хто здоровий, той ліків не потребує. 
Здоров’я не вродить – ніхто не нагородить. 
Хочеш бути здоровим – будь розсудливим. 
Здоров’я живе обережністю. 
Бережи одежу знову, а здоров’я змолоду. 
Поки людина здорова, то здоров’я не шанує. 
Здоров’я маємо – не дбаємо, а втративши – плачемо. 
Гроші загубив – небагато загубив, час загубив – багато загубив, а здоров’я загубив – усе загубив. 
Вартість здоров’я знає лише той, хто його втратив. 
Здоров’я виходить пудами, а входить золотниками. 
Хто здоровий, той і молодий. 
Нема щастя без здоров’я. 
Чистота – дві третини здоров’я. 
Здоров’я в чистоті міцніє. 
Праця – здоров’я, лінь – хвороба. 
Фізкультура і праця здоров’я несуть. 
Хто день починає з зарядки, у того здоров’я в порядку. 
Якщо хочеш здоров’я мати, треба рано вставати. 
Спиться – здоровиться. 
Сміх – половина здоров’я. 
Веселий сміх – здоров’я. 
Світ великий, було б здоров’я. 
У здоровому тілі здоровий дух. 
Здоровому все здорово. 
Не в міру їси – здоров’я не проси. 
Горе стихає, а здоров’я зникає і радість минає. 
Хвороба – як худа худоба. 
Не смерть страшна, а недуга. 
Що в кого болить, той про те й говорить. 
Чужий біль нікому не болить. 
Хвороба коли не вморить, то скривить. 
День меркне від ночі, а чоловік від немочі. 
Дорогі ліки помагають не хворому, а аптекарю. 
Коли не має сили, то й світ не милий. 
Без здоров’я нічого людині не миле. 
Ліпше здоров’я, як готові гроші. 
Як на душі, так і на тілі. 
Не просимо хліба у Бога, а просимо здоров’я. 
Було б здоров’я, а все інше наживемо. 
Держи голову в холоді, а живіт в голоді – будеш здоров. 
Держи голову в холоді, а ноги в теплі, проживеш довгий вік на землі. 
Добре здоровому вчити хворого. 
Добрі зуби і камінь їстимуть. 
Здоровий хворого не розуміє. 
Здоров’я маємо – не дбаємо, а втративши – плачемо. 
Усе можна купити, крім здоров’я. 
Їж – не переїдайся, пий – не перепивайся, говори – не переговорюйся, то будеш здоров. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий